The journey to the center of the earth


Hejj :) I dag har man inte gjort så mycket :P Bara vart hemma och slöat lite .....
Jag vakna kl halv 12 och åt lunch :P efter det blev det Tv. Jennie hade eline hemma så man prata lite med henne också .
Just nu är man själv uppe för min mamma har lagt sig och Jennie sover över hos en annan . Så jag har tagit några ego bilder bara för att ;) Jag tänkte se en film snart . Men jag vet inte vad för film :) Jag får titta runt lite x)
Jag och mamma satt framför Tven och tittade på the journey to the center of the earth på 3D . Jag har sett den filmen utan 3D men jag ville se den med . Så då gjorde vi det medans vi åt pizza ;P

The journey to the center of the earth

EGO BILD ;o

Jag har på mig mina lösögonfrans som jag köpte i går ;)

FJORTIS BILD XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0