Pärlor :P

Heej i dag har det typ vart en vanlig dag :P Jag fick lov att göra matte provet i dag för jag var sjuk när det igentligen var. Men det gick ganska bra XP När jag skulle hem så satt jag och vänta på bussen och så åkte den bara förbi mig >:( Så jag fick vänta i en timme på den andra bussen asså ..... Var typ rätt så sur när jag kom hem. Vi håller på med något So skit som jag värkligen inte vet något om xS Har typ bara pratat bort hela lektionen och gjort sönder mitt pärlhalsband. Gissa om det var pärlor över hela golvet . Men har ju en chyst klass som hjälper en att ta upp dom :D Ja det va typ min dag :) hej då :D kram <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att du har fixat en blogg. kram farmor

2009-10-06 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0