ELIN :D


Hej sitter här hemma efter en dag med Elin :P
Var med henne på stan efter skolan .
Vi tittade på en klänning åt henne som hon ska ha på en JÄTTE fin middag med sin kille :D Så romantiskt :*
Var en stor limosin uppe på torget . Jag och Elin tänkte fråga hur mycket det kostade att åka men det blev aldrig så xD
Träffade Gud och hennes pöjk på stan med :) Snacka om att Christopher ( tror hans namn stavas så xD )
var den blygaste människan jag träffat :P

Har fått en musik läxa till nästa vecka . . . Får väl öva lite på den så slipper jag göra det senare ;)

Elin kom till skolan för fösta gången i dag på hela sommaren :D Snacka om att jag blev glad ;)

Imorgon börjar man 8,10 igen "suck" Orkar f*n inte gå upp xD
Själv bor man lite längre bort från skolan så jag går upp kl 6.30 bara för att komma till Malin i tid :P
Blir inte bättre av att åka till pappa nästa vecka , då måste man gå upp kl 6.10 för att hinna med bussen som går 7.10 .
Jaja vad gör man :P

Nu ska jag gå och äta maten mamma gjort åt mig :P
Hej då <3


Kommentarer
Postat av: gud, yeah!

Han är inte blyg, bara ni som är läskiga >:c <3

2010-08-26 @ 13:28:00
URL: http://justshit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0