Malin och Danne

Hej kom precis hem från stan :) Var med Malin och Danne typ 15 min sen drog jag xD
Malin körde mig på cykeln och hon dog typ . . .
Fattar inte hur hon orkar så jädra mycket  :P
Körde förbi min mamma men hon såg mig inte . . .Fail xD
Just nu hade jag tänkt att plugga lite till musik läxan.
Sitter och messar med Elin om stockholm och så har jag pratat med min pappa .
Han vill veta vart vi ska sova någonstans :)
Sitter och tittar ut genom fönstret och tycker att det ser ut som att det kommer börja oska typ :)
Eller i alla fall rengna .
Målade klart en teckning jag gjorde i går :P
Blev rätt så snygg tycker jag :D
Skit kul på slöjden i dag :P Haha . .
Nej nu ska jag plugga sen gå och ta en dusch ;)
Hej då <3
Hittade en gammal bild på mig från december 2009 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0