IDAS ÖGON


hej i dag har man inte varit i skolan :(
Men i morogn kommer man ;D
Jag har pluggat lite So men annars har jag bara tittat på film och varit riktigt LAT xD
Jag har precis duschat :) Nu sitter jag och messar en massa människor :P
ska gå och lägga mig snart :) En tidig kväll ska man vel ha ;D

Haha tänkte just på en sak :P Danne kommer att döda mig om han får veta villken soppa jag har valt :)
Vi ska laga soppor i morgon på hemkunskapen xDjag tycker det kommer bli rätt så kul  ;)

Jag valde fisk soppa :P asså vet inte om det blir gott men ville ha någon annorlunda, plus jag gillar räkor :)
Fast om hon tar ärtor i stället för räkor så spyr jag xD

Ne nu ska jag nog gå och borsta mina tänder :D



IDAS ÖGON


hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0