xD

Hej :)
skit trött i dag :( vet inte varför .. Linnea och sara hade brottning på idrotten =)
Jag blev knallröd i nyllet som vanligt .. I alla fall vad jag tyckte humf:(

just nu sitter jag här och vilar lite ;)
Narin vill att jag ska va med henne i dag men mamma vill att jag ska hjälpa till hemma så jag måste ringa henne ;P
Och så känner inte jag för att vara med någon i dag .


Hahaha jag fick IG på matte provet xD Jag suger fett ....

På måndag ska jag åka slalom med Några från min klass :) Ska bli skit kul tycker jag :P Fast jag har inte åkt slalom på typ fyra år xD haha jag pröva mina skidor som jag hade :) dom var för så såklart .. Så jag får lov att låna från en kompis till mig :P

Jag baka muffins i går :P Hade inte så mycket för mig så jag tog ett kort på dom xD

I dag ska vi ha lite fredagsmys :P
Vi ska äta lite melon

Och så ska vi se på film :P
det blir hemma gjorda hamburgare i dag ;D



 Jag fick ett par örhängen av narin i går :D

Skit snygga ;D <33



Satt upp håret i dag ;)
Jag tyckte det blev rätt fint ;) (Ego person = Jag xD ) 

NU ska jag gå och göra något xD hej då :P
Jag fundera på att teckna;D jag målade den här nyss typ :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan ' Kul att läsa din Blogg, du är ju jätteduktig att teckna, ta vara på det, men du måste plugga mer på matten så du får ett G iallafall. Ha så kul i slalombacken, Kram farmor, älskar dig .

2010-02-19 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0