SJUK DAG !!! ;)

heej :) i dag har det varit en sjuk dag ;)
Vi hade No prov och det gick skit bra, Satt och plugga en del i går  ;D

LOVE MY LIFE ;P 
I morgon ska jag ut på isen med familjen...

=D
Har varit med Narin i dag :)
Vi tog några bilder som vanligt, bara för att det är kul ;P

JAG OCH NARIN PÅ VÄG TILL JÄRNVÄGEN ;)


JAG

NARIN :)

NARIN FOTOGRAF

Min sjuka dag i dag :P

vakna 6:20 och fick lov att skynda mig lite :P Skulle med 7:06 bussen.
sen var det en vanlig skoldag förutom provet så klart :P

Sen när vi sluta, åkte jag bussen till stan och fick vänta på den andra bussen i en halv timme :P
Passade på att ta några kort på snygga skor xD



Sen när bussen kom blev det Narin :)

(hahaha bilden );)
hemma hos Narin städade hon xD

Sen gjorde vi mat :) typ Nudlar xD
Blev pizza när jag kom hem =P

haha fick bara lov att ta kort på Narins skor :P

Sen gick jag hem runt åtta tiden :)
Narin gick med mig till järnvägen sen gick jag hem dom sista 10 minutrarna själv :)

Vägen hem,

ja det var typ min dag :) nu sitter jag här vid datorn och har det trökigt,
håller på att bli förskyld också :(

heej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0