Bada :P

Heej :) I dag har man bara slappat typ hela dagen :P
Var ner och badade i ån med Jennie och cajsa . Vi tog några kort när vi hoppade från bron :P
Det var jätte kul :)
Jag har nyss sett en film som var jätte sorlig :'(
Jag har sett den en gång förut och jag grät lika mycket då som nu :P
Jag funderar på att gå ner och bada igen men vet inte riktigt vart .
Finns några ställen att välja mellan :P
Jag hade kul i går , det kom en massa folk .
Jag fick mest pengar i födelsedagspresent.
Men det gör inget för jag gillar att gå ner och köpa något själv.
Innan jag fyllde år så frågade alla mig vad jag önskade mig . Jag svarade att jag inte vet .
Jag har alltid svårt att veta vad jag vill ha :S
Ja nu ska jag gå och byta om och sen gå ner och bada hej då <3
En cool bil i Frankriket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0