COZMOZ

Hej !!
 Entligen har jag fixat mina problem xD haha ne men har hittat någon som kan köra och hämta hos från coz :)
Jennie har plötsligt ändrat sig och ska på coz , men inte med oss ne utan med cajsa . . .
Aja sånt får man leva med . Narin kanske inte skulle gå för att Clara kanske inte kunde.

Jag ska ta en dusch snart och sen fixa mig . Eline ska komma till mig också.
Jag ver nere hos Narin för ca 40 minuter sedan och hämtade mina kläder. Där träffade man maría och pratade lite med henne när dom satt på match.com haha xD

Sitter här och tittar på när min lilla syrra hoppar i mammas säng . . .

Ne nu ska jag dra hej då <33

skriver mer senare . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0