Jennie Eline och Narin

Hej i går var man först med Jennie och Eline nere på stan men dom skulle hem kl nio så jag åkte med dom hem .
Men ca en timme senare åkte jag med narin ner igen och vi hade skit kul.
Jag kom hem 23,30 och då var jag med jennie, Eline och några av deras kompisar.
Det var rätt så kul . Jag träffade några trevliga människor på stan .
Jag gick och la mig runt tre .

Mamma och Henrik ( mammas pojkvän )
var nere på en fest, så när dom kom hem var dom också roliga haha:P

Just nu sitter man här vi datorn och slöar . Vaknade kl 12.30 i dag .
Känns som att hela dagen är borta .

Mamma ringde nyss och frågade om jag ville komma ner till henne på stan . Men jag vet inte riktigt .

Ja ja nu ska jag gå och göra något annat xD
hej då <3


Köpte det här armbandet i går ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0