Spanien :D

Hej nu är man hemma från Spanien :P

Jag var i Danmark ,Tyskland ,Frankriket och Spanien :D
På vägen till Frankriket fick vi problem med bilen xD Fick lov att stanna på autobarn .
Vi var i Tyskland ca två dagar och samma i Frankriket.
I spanien var vi i en vecka och det var skit kul :D 
Har vart nere o dykt och snorklat. Vi var i llanka oxh Roses i Spanien.
Har köpt lite olika saker också . 

Det blev :
tre par skor,
ett par shorts,
ett linne,
en tröja.

På vägen hem fick man punktering . .  Tog tre timmar att fixa det xD
Vi kom i alla fall hem :P Har varit i Göteborg och träffat syrran (Yasmine).
Åkte hem med bussen i dag . Elin hoppade på vid mellerud och åkte med mig och jennie till karlstad,Hon hade varit hos Mattias ;)

 Nu på måndag ska man ner och gymma :P

Just nu sitter man här när familjen grillar och lagar mat :)


HÄR ÄR NÅGRA BILDER FRÅN SEMESTERN :P


Det var här man snorklade =D


En sjuk bild på syrran (som vanligt xD)

Här bodde vi i Spanien :D

Så här heter stället .


Jag i Roses :)

Jennie

Elin på bussen på väg hem :D
(Sorry för bilden)

Haha Jennie handlar xD

Det var några bilder från Spanien :D 

Jag försökte prata lite Spanska när jag var där nere med det blev ju helt fail haha xD
Jag får nöja mig med Engelska .

hej då <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

har kollat Jennies bilder med, ni är duktiga att ta kort,kul att ni har haft det bra, ha det skönt kram farmor.

2010-07-09 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0