Ja det bara är så xD

hej hej ;) Har typ nyss kommit hem från Elin .
 Ska till pappa idag , så jag måste packa och fixa lite innan jag ska dra.
Det känns fan inte som att det är sommarlov , men det är det xD
Haha jag och Elin satt och tänkte på att tiden går så jädra fort.
Det känns som att det var nyss vi började 7:an.

Jag och Elin var nere på stan igår och tittade på kläder åt hennes Mattias :P
Vi hittade skit snygga kläder som han skulle se så snygg ut i ;)

Efter det så gick vi och fika lite. Sen blev klockan typ 18:20 och då hade ju nästan alla butiker stängt , men Elin ville bara ha lösnaglar så vi tog bussen till ICA MAXI och köpte lösnaglar xD Det är nog bara jag och Elin som gör så sjuka saker xD

Nu ska man paka lite sen dra så hej då <3




hahaha ja det bara är så xD
 



Kommentarer
Postat av: Alex Kung

Hahah, det är jag som säger "det bara är så" jue din tattare ! <3

2010-06-15 @ 16:37:47
URL: http://svaamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0