TÄLT

heej har varit med Elin nästan hela helgen :) Vi har tältat och sovit i stugor långt ute i buschen xD
Fast vi har ju haft skit kul så :P Gud var med och tälta i lördags :)
Sen försökte vi få med Danne och Isak men det gick ju inte så bra xD
Isak kunde inte och Danne fick inte .
Sen messa vi Malin men hon fick inte tälta där vi skulle tälta.
Så det blev bara jag och Elin :)
Fast vi hade det kul kul ( MASKSEX) haha . Satt och skämta med Elins pöjk lite när vi prata med honom i mobilen :P
Han sa att han kanske skulle komma till henne i dag runt halv nio på kvällen, men vi tror att han kommer i morgon i stället.
Jag och Elin hade tänkt att åka ner till stan idag :) Och så ska jag kanske sova över hos henne igen xD Men ska bara prata med föräldrarna om det ;) <3

Just nu sitter man hemma hos Elin på hennes dator och skriver lite :P Ska snart fixa mig till stan .

så hej då :D <3

NÅGRA BILDER BARA :


Från stugan ute i skogen ;)

haha fin bild ;)

sett på trädet så mår du kanske bättre xD

Här sov man :)

EN JÄTTE FIN BILD PÅ ALEX XD


skolavslutning

haha Elin tog en failad ego pic på mig xD

ALEX <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0