Carl Larsson

Hejsan :) I dag blev det tårta och att gå hem tidigare i skolan :D

I dag ska man sitta och plugga So och sen läsa några sidor No "suck" .

Men det är typ bara en vecka kvar till sommarlovet ;) Fan vad skönt det kommer bli.

I morgon är det falukalaset 2010 såklart =)

Nu hade jag tänkt att gå ut och köpa en glass eller något sånt och sen bara slappa xD

I går var man till CarlLarssongården och tog en massa bilder, Bor ju så jädra nära så jag tänkte att det skulle vara kul bara xD  här är några av dom .


:3

haha xD

Blommor såklart :P






Efter Carl Larsson åkte jag med pappa och jennie upp till boda och träffa en massa människor där ;)
Jag tog kort på Maxi :D (en hund )




Och efter dom här två fina bilderna kommer
den här

haha xD Fint fint :P

Nu ska jag gå ut och sola lite tänkte jag :D så hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0