Medelhavet två veckor :D

heej :) I morgon åker man ner till medelhavet (Jippie) :P
 Jag kommer typ vara borta två veckor , Så det blir ingen dator :( Men,men det får man leva med :P
Jag kommer ladda upp några bilder när jag kommer hem =D

Jag har varit hemma hos Narin och hämtat min kamera :) 
Nu sitter men här vid datrorn och skriver.

Jag träffade Elin och Mattias i måndags :P Jag, Narin och dom gick upp och åt på donken. Varför vet jag fan. 
Jag "gillar" inte mcdonalds . . .
Det var mattias som ville ha en börjare tror jag haha :P

Sen åkte jag och Narin till Kopolen och jag köpte ett par shorts :D
Hon köpte två par skor :P

Här är några bilder ;D


Skor !


Klockan var runt tre på morgonen :)


Hej då ses om två veckor =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0