Elin xD

Hej i dag hade vi Matte prov B-del haha ;) Jag fick 16 av 20 på A-delen xD Men på B-delen kommer jag nog bara få typ 5 rätt xD <3
Men jag kommer i alla fall få ett G och det är jag ganska glad över . . . .
Jag är ju sämst på höjdhopp xD
Asså hoppa bara 1,15 och rev typ ribban 10 gånger . . . Okej kanske inte 10 gånger men det kändes som det :(
Aja men men man kan inte vara bra på allt ;P

Nu har jag lovat Elin att skriva om henne typ :)

Hon heter : Elin
hon är 14 fyller 15 :)
Hon bor : På gatan
Hon älskar: Någon
Hon vill när hon blir äldre : Ja det du xD
Hon är ju? Bäst
(men inte lika bra som jag hihi)

HON SA ATT JAG SKULLE SKRIVA ATT HON ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN ;D
 
haha a nu har jag skrivit lite om Elin . . . 
(Öj Elin nu har du något att läsa ;P <3 love på dig )

Ja min dag har varit skit kul :) haha
Nu tänkte jag göra något ;)

Hej så <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0