Ko skit

heej :) I dag har man praoat :)
Var på bröderna bengtssons. . . .
Det var rätt så kul :)
Förutom att man fick se upp för ko skit och ko bajs . XD
jag är allvarlig . . . dom bara står där och när dom skiter sprutar det , det är ännu värre när dom kissar ;)
 Jag fick se när dom brännde bort hornen på kalvar och så fick jag se när dom drog upp handen i kornas 
(anal) och kännde om dom är dräktiga

Dom gjorde så här 


Dom brännde hornen så här


jag såg också när dom seminera korna när dom var brunstiga


Ja när jag kom hem lukta jag ko skit. . .
Fick ta ett långt bad ;D
I morgon börjar jag kl 14:00 och slutar kl 16:00 XD haha lång dag (NOT)
Och så blir det hem och ta en dusch, bara för jag kommer nog lukta lika dant i morgon också ;)

Vad jag tyckte om den här dagen, var ...
Bra,
 äcklig,
Konstig,
Rolig,
Och så kan vi väl lägga in ett CP också xD 
 
haha nu ska jag gör något bara :) har ju sovmorgon i morrn ;D
(
Bilderna är tagna från google )




Några sjuka bilder jag har gjort om haha xD

EmilJossan
JennieMadde
och så Jag xD <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0