Saknar göteborg :(

hejsan ;D
 I fredags var man på kupolen och köpte ett par örhängen och ett vanligt svart linne :D

I går var jag på Dribblers :) Det var rätt så tråkigt . . .
Men vi åkte hem runt halv fyra så det gjorde inte så mycket :P

I går så saknade jag skolan xD Asså har aldrig saknat skolan . . . haha 

Jag tänkte kanske gå på bio i dag :) Vet inte riktigt än :P

Jag har precis vaknat så jag ska gå och äta någonting nu :)

hej då <3


En bild från Göteborg :D Gud vad jag saknar det :( <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia Isberg

Nicee blogg, kolla gärna in min och varför inte slänga in en kommentar vettjaa ;)

2010-03-28 @ 16:59:30
URL: http://corneliaaisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0