HELLÅ

heej :)
Har inte orkat lägga in något nytt inlägg, men nu är jag här och skriver igen  ;D

"MÅNDAG"

I måndags sov Narin över hos mig ;D

Vi tog några roliga snö kort med jennie och jag sminka mig lite sjukt xD


före

efter ;P haha

SNÖ


HAHA DET VAR EN ROLIG KVÄLL ;)


"TISDAG"

I tisdags var jag jennie och Narin nere på stan och åt lunch med min mamma.
Lite senare åkte jag ner till Beat och var med henne ;)
Elin kom och var med oss en timme typ innan hon åkte till Gran canaria ;)


Gran canaria

bilder

Beat ville inte vara med på korten så jag sudda ut dom lite ;P


"ONSDAG"

I onsdags var jag med Beate :)

Vi åkte slalom .. Skit kul ;D
Vill göra det igen någon gång ;)

Jennie hade Adela sovande hos oss i onsdags ;D

Det var rätt så kul :P
Jag fick sminka dom lite sjukt och så tog vi en massa kort :P Exakt vad jag gillar xD

KORTEN



Har gjort om den här bilden lite ;D




haha ja det är nog det jag har gjort den här veckan :)

I går gjorde jag inte så mycket . Var bara hemma och slöa xD

I dag måste jag hjälpa till lite hemma och så ska jag plugga till spanska OCH so.  Vi ska ha prov nästa vecka >:/ Gillar inte sånt här ......!

Hej då <3


Kommentarer
Postat av: bambam

sista bilden var fan läskigt!!

2010-03-11 @ 08:53:58
URL: http://aoixshishi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0