Var Hemma

heej ;)
I dag har man varit hemma :( Neeej nu kommer ju kossorna sakna mig xD
Jag ramla på isen. . . Har jätte ont i ryggen =(
Men det känns bättre nu ;D
I morogn blir det Drag för hela slanten (Drag = Disco om det är någon som undrar)
Jag undrar vad jag ska ha på mig ??? haha det blir väl något snyggt ;P
Jag gick i genom mina bilder i dag och hitta några roliga/sjuka bilder på mig hemma hos Beate.

BILDERNA


Haha man måste ju bara älska den här bilden xD <3

Här kommer några ko bilder som jag har tagit ;D

Det här är mjölkgården ;) Här blir korna mjölkade :)

Dom är så söta när dom är små men när dom blir vuxna...

Ja då skiter dom bara xD

Jag fick vara med och mjölka också :P

NU ska jag gå och titta på TV god natt alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0