God Natt :)


Tja :)  Det är bara någar veckor kvar till sommarlovet :D Fan vad skönt asså :P
Var men Elin i dag nere på stan efter skolan .
Var och köpte några saker sen gick vi till biblioteket.

Dom hade någon konstig dansuppvisning där xD haha vi fatta inte först för vi gick dit för att plugga och så kom det en massa musik , på ett bibliotek :S
Men vi fick bara lov att gå och titta, då såg vi två tjejer som typ dansa strippdans till någon Britney Spears låt xD
Hahahah säger jag bara ;)
 Dom dansa inte så bra heller, jag lovar att jag skulle kunna dansa bättre än dom :P

På torsdag,fredag är man ledig från skolan ;) Fan vad skönt . Då ska man sova över hos Narin , och gissa om vi kommer ha kul :D

Elins pöjk kommer på onsdag så det kommer bli skit kul att träffa han igen xD
Hoppas han bara inte är lika nervös som han var förut :P

Just nu så sittar man vi datorn och lägger upp bilder på Beat på Facebook .

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt , ¨
Så god natt :D <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0