TJA :)

Tja :) I dag har det varit en vanlig dag typ , inget speciellt.

Just nu sitter man framför datorn och lyssnar på musik :P 
Ska till ungdomsmottagningen i morgon med klassen .

Har varit med Narin typ hela helgern ;) Hade skit kul :P Det var en stor fest där jag bodde i fredags.
Och sen på lördag var det så järda varmt att jag tog på mig
shorts och linne :D Gud vad skönt .

Var med Elin, Mattias och sandra på arenan och lyssna på Adept i onsdags :P Skit kul det med .
Kanske inte min smak av musik men det var kul ändå xD

Jag och Narin tog några snygga kort i torsdags, men tyvär glömmde jag kameran hemme hos mamma så jag kan inte lägga upp några av dom den här veckan "sorry" :(

Nu ska jag gå och läsa världens bästa bok xD hej då <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0