Ungdomsmottagningen

hejsan :) Sitter och väntar på att syrran ska komma hem  . . . 
Ska på cirkus i dag xD Kommer nog bli kul ( hoppas jag) .

Ska kanske sova över hos Elin på lördag :P Ska bara prata med föräldrarna
först xD

Var på ungdomsmottagningen i dag med klassen . Tjejerna gick först sen en timme senare killarna :)

Var på biblioteket och vänta typ xD Haha jag och Elin gick och fika på Waynes coffee i stället :P


Här är några bilder på mig och Narin från i torsdags :P



:P

Narin :)


Hahahahaha Narin gjorde om bilden XD

haha jag xD




Jag och Narin var nere på stan i torsdags :P



Haha japp det var några bilder :P

Nu ska man väl göra något xD hej då <3


Kommentarer
Postat av: Jenniie :)

haha älskar bilden på röven ;P<3

MELINA DU MÅSTE LYSSNA JAG ÄR MED PÅ RADION

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=3706181

2010-05-18 @ 22:05:05
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0