Göran Elin Melina ;)

hej, Var med Elin hela dagen i går ;)
Vi var fett coola som vanligt .Gick inte och la mig förns kl 4,45 xD

Vi vakna typ nyss :) ska till pappa i dag . Så jag måste nog packa lite . . .

Vi tog en massa sjuka bilder på en massa olika ställen xD

HÄR ÄR NÅGRA BILDER ,


Waynes Coffeé ;)

NU kommer ego bilder



HÄR KOMMER GÖRAN


Cooling

Elins pojkvän kommer döööö

Ni vet, görans sexy ass ;)

Hotiii

haha nerå men jag och Elin är så bra på att ta vinkel kort då :=

NU ska jag Elin "Göran" dra hej då <3


Kommentarer
Postat av: Eliiiin Kung

Hahah fyfan, vi är faaaaan bäääst assssååå ! xD



shiiiiit, hahaa man kan gåå på den dära lätta hur enkelt som helst ju ! x)

HAHA vi och det bara är så :D <33

Me Löööv ! <3

2010-05-02 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0