FRUKOST UTE

Heej :) Har nyss vaknat och sagt grattis till mamma =D ( morsdag idag )

Just nu sitter man och lyssnar på musik :P Var ute och åt frukost i dag .
Gud vad mysigt det är =D

Det är bara någon vecka kvar till sommarlovet =)
Kommer troligen "sakna" skolan lite, men va fan det är ju sommar =D 

Igår när jag kom hem tog jag några kort på min bror :P
Dom blev rätt lyckade faktiskt .

Här är några kort från igår på han :P



Haha fint fint xD 
 
Jag ska inte säga något . . .

hahaha xD

Ja det var några av fjortisbilderna man tog på han då :P

Jag vet inte riktigt vad man ska göra i dag , hum . . . 
Ska till pappa så jag tror inte det blir så mycket .






Haha det var några kort på mig från igår och idag :)

Nu ska jag fixa lite saker så hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0