Det här händer bara oss -.-

hej ;) Idag har det inte varit en vanlig dag säger jag xD Haha det var håltimme på bilden så jag och elin bestämmde oss för att åka ner till stan .
I alla fall så när vi ska till skolan igen tog vi fel buss på något sjukt sett . .  Vi fick lov att åka till svärdsjö/enviken och tillbaka innan vi kom till skolan . När vi var i skolan hade vi redan slutat, så vi gick och hämtade våra saker och sen drog vi till bussen.
Vi var nere på stan och pluggade lite sen satt vi upp affischer.
Elin följde med mig hem och vi pratade väl lite . Hon stack för ca 25 minuter sedan .
Nu ska jag göra något att äta och sen ta en dusch .
hej då <3

Kommentarer
Postat av: C-B

Hmmm var det inte bara att hoppa av då och återvända

eller vad hände???

2010-11-24 @ 01:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0