Helgen :3

Hej har haft en jätte rolig helg ;)
I fredags åkte jag och Elin till Uppsala och tittade på olika band .
Vi var där hela dagen :P Elin tog några coola kort på banden och på oss så klart men dom blev inte så bra xD
Vi satt på ett jätte mysigt Café . Det var så där att man inte ville gå där i från :P
Vi kom hem runt 1 halv 2 . Och ja vi var nog uppe till tre tror jag .
Senare på lördagen var vi ganska trötta. Vi hade tänkt att gå och gymma men nej det blev inte så .
Vi satt och kollade på alla foton vi tagit, och så skulle vi välja villka vi skulle skicka till banden och villka elin skulle ha med på sin visning nere i stockholm :P
Just nu så sitter jag vi datorn och slöar. Har nyss duschat och ska till pappa om ca sju timmar .
Funderar på att se en film eller något och bara ta det lugnt.

Hej då <3


Några bilder ;)
På Caféet
ELIN
Och ja en bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0