TÅRTA :P

hej ;) Idag har man varit och "host" pluggat med Elin på fiket DU & JA.
Det blev att skriva låtar i stället för att plugga xD Men vi kom på något riktigt bra faktiskt ;)
Tror personalen där kommer att komma ihåg oss ett bra tag nu . .
Idag fyller pappa år så det kommer att komma några personer hit snart :)
Blir väl tårta , bullar och allt annat man brukar äta när någon fyller år .
Nu är det andra dagen i rad som jag äter tårta .
Jag har ju spanska prov på fredag så jag ska plugga till det , och på Onsdag ska jag och Elin repa.
Så jag har typ bokat hela veckan , Plugg och rep xD
Imorgon är det rörelse till musik på idrotten . Så man måste hitta på en dans till det också -.-
Nu nu ska jag teckna lite och se om det blir bra :P hej då <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0