:D

Hej , Idag har man varit depp som fan asså . .  Malin hade på något sjukt vis bestämt sig för att dissa mig idag xD
Jaja . . .  Elin hade sina problem och jag har ju mina .
När Elin hade dragit hem på engelskan ja då skulle Malin berätta för mig att hon dissat mig xD
Asså hon sa till mig för typ 2/3 veckor sedan att någon dag skulle hon göra det för skoj skull :S Ja det är ju Malin i ett nötskal haha :P
Men i alla fall är inte depp längre och ska snart ta en dusch.
I morgon ska man ner på stan med Elin och plugga en massa SO . Prov på fredag :(
Jo vi hade oförebrett matte prov i dag . Jätte kul säger jag bara .
Ne nu ska jag gå så hej då <33
:D
Hittade en bild från Maj 2009 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0