ORIENTERING

heej alla :) I går hade man natt orientering med skolan . Jag och Elin sprang ju ( gick).
Det första vi gör är att skrika åt en jädra fotograf xD Elin trodde det var en häst först -.-
I alla falla så hittar vi fem kontroller sen hoppar Elins axel ur led och vi försöker hitta tillbaka :S
När vi väl var framme hade typ nästan alla i vår klass redan kommit fram .
Kom ihåg att man var hemma ca  23.00 .
Vaknade klockan 9 i dag . Har varit med Elin ett tag .
Hon åkte för en halv timme sedan ;)
Ska hem till pappa senare . Han kommer och hämtar mig klockan tolv .
Så ska nog se en bra film och bara mysa i soffan antar jag .
Jennie är inte heller hemma så hon kan man inte prata med .
Ja ja nu ska jag nog dra :P
Hej då <3
Här är en utav bilderna ELIN tyckte var så fula xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0