Alliansen :)

hej !! Har nyss tittat lite på facebook och såg ett inlägg jag tyckte var lite intressant .
En person där blev lite upprörd utav att det var alliansen som ligger i ledningen just nu .
Den personen menar att alla som röstar på alliansen är

egoister och empatilösa personer. Men jag håller inte riktigt med den .

Det är ju folks eget val att rösta på alliansen . Om man tycker dom är bättre än dom rödgröna så får dom väl rösta på dom . Jag själv har inget emot dom som röstar rödgrönt . Men jag menar att man behöver inte utrycka sina känslor som att alla som röstar på alliansen är helt sjuka i huvudet .
Jag själv skulle ha röstat på alliansen om jag kunde . Det är inte så att jag inte tycker om dom rödgröna men jag  gillar bara inte  Mona Sahlin. . . xD
hej då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0