Mitt rum

Haha hej hej :P Såg precis vad Malin hade skrivit på min blogg :p Fint fint asså xD
Var så kul att jag lät det vara kvar ;)
Har precis blivit klar med mitt rum :P Skit snyggt blev det :D
Entligen har syrran flyttat ut till ett annat rum .
Jag tog kort på mitt rum för att Eline ville se det :P Här är några bilder .
Det var några bilder på mitt rum :D
Var med Elin, Fanny och Linnea på stan i dag ;)
Jag och Fanny hade lite problem med min cykel xD Så vi fick lov att gå till stan. Tog oss 50 minuter typ .
Efter det träffade vi Elin som hade väntat på oss .
I alla fall så gick vi fyra och fika lite på Waynes coffee

Sen blev det lite trubbel med Elin och hennes pöjk .
Ja jag behöver nog inte säga så mycket mer .
Nu blir det lite té och sen går nog jag och lägger mig eller något :P
Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0