Rosa hår

Hej !! I dag så hade man SO prov :) Var mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara.
Bara nio frågor ju :) Skrev fyra sidor .
Ja jag hoppas i alla fall att jag får G :P
När jag kom hem så somnade jag i soffan och sov i tre timmar .
Fan vad skönt det var . I dag så åkte Malin till Tyskland och så Var Elin inte i skolan .
Så det var ju skit kul där i dag . . .  -.-
Men så hade jag inte sovit något så jag höll på att somna på svenskan . ;)
Ja men i morgon ska jag sova till fyra om jag måste xD
Har tittat på en massa gammla bilder på mig från 2005 till 2010 xD Snacka om att man såg konstig ut .
Har förändrats jätte mycket .
Jennie och syrran kom hem nyss . Så vi ska nog se en film sen så ska jag kanske sova .
Eller vara uppe och inte göra någonting .
Ne ska vara mer social med familjen nu så hej då <3
Har inga bra bilder på den här datorn så det blir den här . . . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0