UTAN ER

Tja :) I dag har varken Malin eller Elin varit i skolan . .  Svikare xD ne då hade kul ändå UTAN ER :P
Hah just nu sitter man och slöar framför datorn hemma hos mamma . .
Väntar på att Jennie ska komma och hämta mig .
Fick lov att åka till mamma för att jag hade glömt några saker .
hah när jag var på väg, så ringde det på dörren .
Tänkte va fan är det här ,vet folk redan att jag är hemma xD
Det var någon sjuk gubbe som frågade om Carina bodde här . .
När jag stog vid bussen kommer det en pojke till mig och frågar om jag går i Ayas ( vet inte om hon heter så )
klass 9d . Jag sa ja och frågade varför han undrade .
Då sa han att hon sa till han att hon var 12 år och bara för att hon kunde bra engelska så fick hon börja 9an . .
Haha asså snacka om fail eller ? Antingen har hon lurat alla eller så var den där killen blåst .
Humm . .
Ne nu ska jag dra hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0