HAha ny dator :D

hej , nu ligger man här i sängen med låg musik och funderar över om man ska sova eller inte :) Jag försöker också fixa min jädrans web cam :/ den vägrar fungera -.- har säkert redan förstört datorn xD jaja . Min dag idag har inte varit så speciell , föutom att jag fått en nu dator då :D den är bra och fungerar utmärkt ;) Förutom datorn har jag också fikat med Narin och Terese :) Blev en kaffe. Vi snackade lite om jobb och annat . Jo Jag ska börja jobba så jag får ihop lite pengar till sommaren :D planerar att åka utomlands .  Nej nu börjar klockan bli för mycket , Ska nog ta och lägga mig nu :P Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg och mycket

2011-09-02 @ 12:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0