Hemma hos Narin

Nu är det lov och allt är underbart :D Sitter hemma hos Narin just nu och pratar om rättegången hon vart på. . hum hoppas det går bra för henne! Julen blir att fira hemma hos min farbror Mathias. Senare mot nyår tror jag att det blir att vara med Narin. Antingen hemma hos mamma eller hemma hos henne :) Allt beror på. Hon ville först att jag skulle följa med henne och hennes mamma till Stockholm men fick höra nu att dom inte skulle dit längre :( Jaja, ska ta och snacka med mamma senare :) Hur som helst så sitter jag och Narin och fixar naglarna. . . senare kanske det blir att dra hem till mig och titta på film. ♥♥
Fläta håret och sen se film ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0