Hemma och pluggar!

Varför alla dessa Nationellaprov ?? Dom påvärkar inte betyget och dom tar bara en massa dyrbara dagar för en.
Idag hade vi Nationellaprov i Matte. . . slutade klockan 13.00. Det kanske är det ända som är skönt med dom här dagarna. Att man slutar tidigare! Pratade nyss med Narin i telefon, hon hade väl en massa att berätta för mig!!!
Men slutade med att hon vill ha film kväll nu på fredag, så jag ska väl ta och snacka med pappa om det :)
Nu blir det att börja skriva lite på en engelska uppsats som ska vara inne till på fredag. ♥



Kommentarer
Postat av: narin Nina

jag ser ut som häxa, tack min vän! -.-

2011-12-14 @ 20:40:28
URL: http://narinnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0