PROV IGEN

Hej idag var det nationella prov igen i svenska . Det var en skriv uppgift . Jag skrev ett brev :P Hoppas det gick bra :) Jo man slutade efter provet så jag och malin gick hem till henne runt 10 tiden . Men vi fick lov att vänta på hennes taxi så när klockan var halv 12 var vi hemma hos henne -.- Vi tittade på sen film och pratade sen drog jag hem runt två tiden. Träffade Elin på bussen :P

Ja nyss så sov jag i ca två timmar och jag ska snart ta något litet att äta sen ska jag väl se klart på Being Human.

Jag sitter och funderar över vad jag ska göra i morgon :) Blir väl antagligen att åka hem och ha fredags mys med familjen . Men ja det är väl trevlig det med . 

Ne nu ska jag äte hej då<3

en rätt så gammal bild på mig :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0