Skolavslutning idag :D kommer sakna alla !

hejsan :) Nu är det sommarlov :D Så klart kommer man att sakna en massa människor . men ja om man känner att det går för lång tid är det ju bara att ringa eller hur ;)
Jag har nyss varit ute på stan och ätit på kinarestaurang plus tagit en glass ute i solen :D
Ska ut i kväll och grilla på någon Ö med Robert, Joel och kanske Malin  ( om hon kan ).
Här är förresten några bilder från övernattningen :D



HÄR ÄR NÅGRA BILDER FRÅN KLASS-KAMPEN





MINA SMÅ SYSKONS SKOLAVSLUTNING :)


MIN SKOLAVSLUTNING IDAG :)



Ja det var några bilder i alla fall ;)
Nu ska jag ta och ta av mig min klänning och sätta på mig ett par shorts :D hej då :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0