bilden som inte passar in !!

Hejsan ;) Fett chill dag i dag asså :D Skolan var kort och inte tråkig x) Jag hade prov i No idag . Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra :O
Men i alla fall efter skolan så gick jag ner till stan med Malin och Robert , Vi träffade Sebbe och Adam . Var med dom ett tag sen drog Malin och Rober ( hånglade säkert runt hörnet eller något ) och jag var med Sebbe, Adam och så kom Wille . Var med dom till klockan nio . Sen kom Jennie och hämtade mig på stan . Pappa hade vart och spelat Dart på Kingan så följde med in där i 10 minuter . Sa hej till alla sen var det typ att gå på en gång igen x)
Så ni sitter man här och latar sig framför datorn medans man borde gå och sova :P
Så godnatt alla , ska se om jag kan sova ;) <3
Haha en bild på mig och elin som inta passar in med texten alls x)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0