:D:D:D:D:D:D

Tjena ;) Ska snart dra ner på stan med narin och möta upp Sebbe och hans kompisar . Men nyss så ringde Narin och sa att hon inte skulle vara klar förns om en timme -.- KUUUL ,, '
men men , jo idag så var jag hemma från skolan . Låg och sov , vaknade utav att elin ringde mig . Hon hade visst varit jätte orolig . Hon hade ringt min syster , som då sa att jag hade gått till skolan i morse och att jag visst hade bråkat med min mamma i går kväll :S VAA säger jag !!??
Jag pratade knappt med min mamma igår plus jag låg och sov hela morgonen . I alla fall så hade elin trott att jag hade gått och tagit livet av mig :S Så hon och Malin hade ringt runt till halva FALUN , när allt jag gjorde var att sova xD
Men när jag vaknade såg jag att 5 personer hade ringt mig och att jag hade fått en passa sms x-)) Fick lov att ringa/ messa alla och säga att jag mår bra :S
Ska snacka med min syster när hon kommer hem , ska till tandläkarn i morgon kul . .
men men hoppas det går bra :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0