fuck you / kyss mig

Hej , WTF vad fan är det med FALUN egentligen :O snacka om att alla vet allt innan man själv får reda på det typ :S
Jaja , så är det när man bor i en LITEN stad -.- <3
NU ska man ta något att äta sen plugga , för det är det man gör här ute i Ingenstans :/ Man kanske är ute och springer om man är på humör ;) Fy fan vad vissa var sura i skolan då :O Satt hemma hos Malin och snackade skit om alla sjuka killar , som inte vet vad dom vill ha xD <3 Hahaha nerå kanske inte riktigt men ja i alla fall om en som bryr sig lite föör mycket tror jag :P Haha ibland blir man irriterad  !! Nej vad FAN jag är ju as glad så vem lurar jag :D:D:D:D:D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0