GODNATT :D

hej :) har nyss tittat på

Beverly Hills Chihuahua 2

Haha exakt denna film som passade mig just nu :P Kände för en lätt film , och ja jag hittade den :P
Nu ska jag ta och borsta mina tänder och tvätta av mig sminket , sen gå och läsa min bok ;) 
Har hittat en serie som Isabel Allende har skrivit . är inne på Andra boken av tre :P
Riktigt spännade böcker som handlar om två personer och deras äventyr till olika exotiska länder .
Första boken heter .                         Andra boken heter .                        Tredje boken heter .

En liten handlig om hur första boken är .

När 15-årige Alexanders mamma blir svårt sjuk, skickas han till sin farmor Kate. Men Kate är inte som andra farmödrar - snart har hon tagit med sig Alexander på en expedition i Amazonas djungler. Expeditionen leds av en synnerligen excentrisk forskare på jakt efter urtidsdjur som sägs leva kvar i dessa mytomspunna trakter. Med finns också den indianske vägvisaren Santos och hans dotter Nadia, som blir Alexanders vän. Expeditionen blir snart långt mer äventyrlig än vad deltagarna tänkt sig: i denna urskog där så många fått sätta livet till lurar många faror.
GODNATT ALLA <3



Kommentarer
Postat av: BILLIGA KAP!!

HEJSAN! Vad är du sugen på att köpa? Jag kan garantera dig att du hittar något som du är sugen på att köpa på min utförsäljningsblogg. Där jag har samlat snygga kläder, elektronik, smycken, plånböcker mm på en och samma hemsida & det bästa av allt är att jag inte har satt något pris på sakerna, för jag vill att just du ska vara med och bestämma vad du tycker är ett rimligt pris. Välkommen in och kika i mina kategorier! & om du gillar det jag gör så kan du lägga till mig på Bloglovin för att se dom hetaste nyheterna som jag lägger upp ♥

2011-03-06 @ 20:14:18
URL: http://svartmarknad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0