ljusare

Hej , idag var det värsta depp dagen i skolan :O Alla var deppiga och sjuukt trötta . Jag själv var nog bara trött men ändå . Tror det bara var Fanny som var hyper haha ;) I alla fall så har jag pluggat lite till ett spanska prov jag har nu på fredag . Jag hoppas att det går bra :)) Jo nästa måndag har man sovmorgon och sen på tisdagen är det studiedag :D Längtar redan till PÅSKLOVET :P Har tänkt på att det är typ bara tre månader och någon vecka kvar till sommarlovet . Humm . .  Då får man säga farväl till Klassen 9D och hoppa på ett annat tåg till en annan skola .

Men ja det är livet .

Klockan 6:00 idag

Och det här är bara 15 minuter senare . Snacka om att det blev ljust fort .

Jo och det här är nu x-))

Här är några bilder på mig ( jag idag )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0