Måndag i morgon -.-

hej , igår hade man as kul ;DD Var med Elin , jennie och andra kompisar :))
Blev rätt sent , men ändå så går man upp klockan 8:30 :O jag måste vara galen . .
Har i alla fall bara varit hemma idag och chillat . Blev att sova i soffan i typ två timmar och sen FILM i massor !!!
Hade en Galen syrra som kom och skreeek på mig hela tiden om att jag skulle diska haha x)) Men nej jag sov i stellet :P Nyss såg man en film med syrran och snart ska man ta en dusch . I morgon har man sovmorgon så kan kan sova ut ett tag . Jo och sen på tisdag är det studiedag ;) Ska prata med Malin och ser om jag sover hos henne på måndag :P Ne nu ska jag ta och duscha hej då <3
he he he . . . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0