Melodifestivalen och dagen ;)

Hej idag har man varit med Malin  och gymmat . Så just nu sitter jag och har träningsvärk i ben och mage xD
Men ska iväg och gymma med syrran i morgon igen :P
Annars har jag bara varit hemma och varit med Familjen . Har firat Ville , så det blev tårta och en massa kakor ;P
Söta lill-killen fyller 6 år :)
Satt nyss och tittade på melodifestivalen (andra chansen) .
Jag tyckte bara att ett bidrag var rätt okej och det var My Heart Is Refusing Me , med Loreen .
Men jag ogillar det hon har på sig . Fick bästa kommentaren av min lilla syster när hon såg Loreen på TV ;)
( Men mamma hon ser ut som Quasimodo :O ) AAhahaha det var bara för roligt att höra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D

2011-03-06 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0