Bilder från valborg !!

Hejsan :)) Gårdagen var as kul :D Jag ,Malin,Robert,Adam,Niklas och Joel satt ute i skogen och grillade plus smälde en massa små raketer :P Det var as roligt . Killarna hade köpt chips, läsk och godis för över 300 kr sa dom :O haha
ja det var rätt så mycket . Men det mesta av chipsen hamnade i brasan för att elden inte skulle slockna. När det började bli lite för kallt drog vi alla hem till Adam och tittad på någon hel sjuk film haha :S
Tror jag somnade klockan 5:45 eller något xD
När jag väl kom hem idag var jag helt slut. Jag la mig ner i soffan och somnade där , tror jag låg och sov i 4 timmar :O
Såg också att min kamera inte var hemma :/ Den är visst hos Adam . . Men han skickade alla kort till mig så kommer nog lägga upp några idag ändå :D
byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0