Om imorgon :)

Hej håller fortfarande på med det här Halloween snacket :P I morgon ska vi ha någon tävling i skolan. Det blir innebandy spel med Halloween sminka (som jag står för). Jag ska gå upp klockan 6.00 i morgon för att jag ska vara hos Linnea runt sju tiden. Ska sminka henne och Fanny till en romantisk vampyr (Linnea) och en köttätande zombie (Fanny) :P Själv ska man vara en Zombie :P
Vi ska stå och redovisa vårat arbete som vi gjort i skolan för folk på stan (som jag har fattat det) och ja, vi kommer se hemska ut :D
Men eftersom jag ska upp så tidigt i morgon måste jag gå och lägga mig tidigt :)
Här är en bild på min kusin Ida, jag testade det nya sminket jag köpt på henne (a)
Fixade hennes ögon lite, men tyckte det blev snyggare så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0