GGS Bilder ;)

hej igår var det fullt ös :D var med Malin hela kvällen . Vi träffade Terese och Narin , dom hängde på oss ett tag :P Jag träffade också en massa roliga människor :D När jag och Malin väl hade kommit hem satt vi och snackade i typ en halv timme sen somnade vi :P Tycker synd om malin som fick lov att gå upp klockan 9.00 . Hon skulle träna ett två timmars pass som vanligt :P Nej men här är en massa bilder som man kan titta på ;)

Malin sitter och väntar på att något ska hända :P

Träffade Terese och hennes kompisar , som tydligen är rädda för mig xD haha så otäck kan jag inte vara ;)

Väl inne på GGS blev det Hoppa till den dunkande musiken :D




Party :D






Senare blev det att avsluta kvällen med en mysig liten fest :D

Adam & Nicho



Det var bilderna från kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0