Glad påsk :D

Hejhej, orkade inte skriva något igår . . Var uppe hela natten med killarna och spelade spel/ tittade på film.
Var kul fast man var nästan död dagen efter :P Igår natt kom Filip, Oscar och Isak hem till mig xD haha där sitter jag i soffan och tittar på film med familjen, så ringer det på dörren. Pappa går och öppnar och säger att det är till mig. Jag går upp och lindar en filt runt om mig ( hade inga byxor på mig ) och ser att där står dom. . Jag blir sjukt chockad och säger hejdå och stänker dörren x) Tänkte vem åker till sundborn mitt i natten? :O Jo dom antagligen. .
Idag så har jag inte gjort så mycket. Tog nyss en dusch och ska bara chilla nu :D
köpte den här tröjan i onsdags :P
Bild från torsdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0